אפשר לומר שמוזיקה תמיד הייתה חלק משמעותי מחיי, כבר בגיל צעיר התחלתי ללמוד מוזיקה ולהתעסק בעולם הבמה, הופעתי בארץ ובחו"ל עם להקה שלוותה אותי שנים רבות, התגייסתי לצה"ל כזמר בלהקה צבאית ולאחר מכן למדתי בבית הספר למוסיקה "רימון".
בעשור האחרון, אני מתעסק בפיתוח קול באופן פרטי וכן בניהול מוסיקלי ואומנותי של הרכבים ולהקות. חשוב לי שהתלמיד יקבל את כל הכלים שהוא זקוק, על מנת להפוך לזמר מבצע ומקצועי. בשיעורים נעבוד על שירה נכונה, תמיכה קולית, הפקת צליל ועמידה בימתית, נבנה את הביטחון העצמי והבימתי שלך ונבנה עבורך רפרטואר שירים עשיר שאותם גם נקליט באולפן ההקלטות שלי.
בנוסף, כפי שציינתי אני בעלים של אולפן הקלטות מקצועי, שבו אני מקליט שירי בר/בת מצווה, חתונות ואירועים שונים, החל משירים מקוריים ועד הקלטות למוסדות חינוך לאירועים שונים באולפן.
נעים להכיר, אני שי חזן ואני מאמין שבזכות התמדה והכוונה נכונה ניתן להגיע לתוצאות אפקטיביות.
כתלמיד פיתוח קול, באופן פרטי ובתקופת לימודיי בבית הספר ״רימון״, אני זוכר מה הרגשתי בעת השיעורים. את החששות, את הלבטים, את הביישנות לעיתים ואפילו חוסר הפתיחות מול המורה, ולכן אני יודע לזהות ולשים את עצמי במקום התלמיד ובכך להגיע לשיח פתוח ושיעורים באווירה חיובית, מכילה ,כיפית ומקצועית – מה שמוביל לתוצאות ושיפור ניכר אצל התלמיד.
שקיפות היא המפתח להכל! אני מאמין שצריך לשקף לתלמיד בצורה שקופה את האתגרים שעומדים לפנינו, ולקבוע יעדים בסולם קושי עולה, ובהדרגה לצלוח עוד יעד, ובכך נעבור יחד את האתגרים העומדים בפנינו. אני מאמין בשיתוף והסברה מה עומד מאחורי התרגילים, הפרצופים והקולות "המוזרים" שאנחנו מפיקים במהלך השיעור.
חשוב ליצור עניין בכל שיעור מחדש. אני מאמין שיש לגוון בתרגילים וליישם אותם באמצעות שירים ובעיקר להפוך את המפגש השבועי שלנו לכיף. מנסיוני, שיטה זו עובדת והתלמידים מחכים לשיעור הבא בקוצר רוח, וכך נוצר תהליך מפתח, מלמד ובעיקר מהנה בעבור התלמידים.
במהלך השיעורים, נעבוד על רפרטואר שירים. כל שיר מייצג שלב ביעדים שקבענו. בסיום העבודה על השיר נקליט אותו באולפן שלי, ובכך אתם התלמידים תוכלו לשמוע את קצב ההתפתחות שלכם.
כתלמיד פיתוח קול, באופן פרטי ובתקופת לימודיי בבית הספר ״רימון״, אני זוכר מה הרגשתי בעת השיעורים. את החששות, את הלבטים, את הביישנות לעיתים ואפילו חוסר הפתיחות מול המורה, ולכן אני יודע לזהות ולשים את עצמי במקום התלמיד ובכך להגיע לשיח פתוח ושיעורים באווירה חיובית, מכילה ,כיפית ומקצועית – מה שמוביל לתוצאות ושיפור ניכר אצל התלמיד.
שקיפות היא המפתח להכל! אני מאמין שצריך לשקף לתלמיד בצורה שקופה את האתגרים שעומדים לפנינו, ולקבוע יעדים בסולם קושי עולה, ובהדרגה לצלוח עוד יעד, ובכך נעבור יחד את האתגרים העומדים בפנינו. אני מאמין בשיתוף והסברה מה עומד מאחורי התרגילים, הפרצופים והקולות "המוזרים" שאנחנו מפיקים במהלך השיעור.
חשוב ליצור עניין בכל שיעור מחדש. אני מאמין שיש לגוון בתרגילים וליישם אותם באמצעות שירים ובעיקר להפוך את המפגש השבועי שלנו לכיף. מנסיוני, שיטה זו עובדת והתלמידים מחכים לשיעור הבא בקוצר רוח, וכך נוצר תהליך מפתח, מלמד ובעיקר מהנה בעבור התלמידים.
במהלך השיעורים, נעבוד על רפרטואר שירים. כל שיר מייצג שלב ביעדים שקבענו. בסיום העבודה על השיר נקליט אותו באולפן שלי, ובכך אתם התלמידים תוכלו לשמוע את קצב ההתפתחות שלכם.